Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

joi, 4 octombrie 2012

Meowmade și brățările rezistente

Adevărul despre mine e unul: nu port întotdeauna accesorii handmade! De multe ori îmi place să port doar ce am din argint pentru că în mare parte sunt altfel legată de ele sufletește. Cercei handmade am făcuți de mine cu grămada dar, cu toate că fiecare pereche are povestea ei, nu-mi vine să îi port mereu. Presupun că depinde de stare, dar și de locul unde merg și de ținută. De exemplu, de multe ori port cerceii pe care îi fac la diverse conferințe pentru a-mi face într-un fel reclamă sau pentru a ieși în evidență. Chiar e o metodă bună, dar îi port mai rar când ies cu prietenii pentru că ei deja sunt la curent cu lucrările mele.

Brățările sunt pentru mine un accesoriu obligatoriu. Le port de ani de zile pe cele de argint la mână, am două acum și sigur le-ați văzut sau o să le vedeți dacă o să ne cunoaștem vreodată personal. Una dintre ele este de la cea mai bună prietenă, mi-a dăruit-o în 2008 de ziua mea, deci are 4 ani și pe cea de-a doua am primit-o de la mama în 2010 tot de ziua mea. Mai primisem una și de la o verișoară tot prin 2010, dar s-a rupt anul acesta. Celelalte două rezistă eroic, le dau foarte rar jos, aproape niciodată. Singura problemă am avut la cea cu multe simboluri atârnate pentru că am mai pierdut din ele, dar nu-i nimic, le-am înlocuit cu altceva. În rest, totul bine. Port brățările astea de 4 ani și 2 ani și am purtat altele înaintea lor până s-au rupt.



De ce vă vorbesc despre brățări?

Pentru că pe la sfârșitul lui mai anul acesta am mers la o conferință unde s-au dat gratuit și brățările prieteniei, marca Meowmade. Vă spun sincer că mie nu îmi plăceau brățările de tipul ăsta lucrate manual. Da, erau frumoase purtate de ceilalți, însă nu credeam că mi se potrivesc mie. Asta până m-am reîntâlnit cu Dana, mi-am ales o brățară și am pus-o la mână. Am dat-o jos a doua zi, dar apoi în câteva zile am pus-o la loc la mână pentru că stătea așa tristă pe birou și în timp a început chiar să îmi placă.



Din mai nu mi-am mai dat nici brățara asta jos de la mână. O spăl foarte des, de fapt, de fiecare dată când mă spăl pe mâini și sigur, nu mai e la fel de strălucitoare ca în prima zi însă a rezistat chiar foarte bine. În orice caz, am ajuns foarte încântată de ea, așa că am mai luat vreo 5 de la Meowmade, câteva pentru mine și câteva ca să le dăruiesc prietenilor.

Faza e următoarea, pentru că este și o fază în toată treaba asta. Brățara din mai împlinește 5-6 luni și de ceva vreme mă tot gândesc când să o schimb (pentru că sunt și nerăbdătoare să am una nouă). Vreau să fac tăierea vechii brățări și înnodarea celei noi un simbol. Am nevoie de ajutorul vostru. Voi ce eveniment ați marca prin schimbarea unei brățări?


Niciun comentariu: