Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

duminică, 30 septembrie 2012

Husa handmade pentru iPad 2 si SkirtBike

Aseară am realizat prima husă pentru iPad 2 de 20x26 cm, o puteți vedea în pozele de mai jos. Nu prea aveam ce să fac și m-am apucat să cos și pe când coseam liniștită, am văzut pe Facebook o invitație pentru SkirtBike. Știam că evenimentul se organizează doar o dată pe an, dar se pare că vremea de afară a permis și o ediție de toamnă.



Ce legătură au cele două? Am mers în Parcul Izvor și am împărțit cercei, inele, pandantive și brățări, în jur de 20-30, prea puține pentru câte fete erau acolo, evident, dar destule cât să mai fac loc pentru noi modele în cutia cu accesorii. În plus, am cunoscut oameni noi și drăguți :)



Atmosfera a fost foarte frumoasă și îmi pare foarte bine că am mers, mai ales că fetele au fost așa încântate de accesorii. În orice caz, revenind la huse, sper să apuc să le dau. Știți pe cineva care are iPad 2 sau MacBook Air de 13? :D



Niciun comentariu: