Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

marți, 7 septembrie 2010

Primul tablou realizat cu tehnica Quilling

Inspiraţie... se spune că nu poţi face nimic fără ea. Ei bine, am ajuns să cred că se înşală cel care a spus asta, nu e un ingredient neapărat necesar după cum bine o demonstrează tabloul pe care l-am terminat acum nu mai puţin de o oră.

Nu am avut o ramă în care să îl pun, dar promit că o să caut.

Tema este Olanda (dar nu mă întrebaţi de ce că nu ştiu să vă răspund) şi are dimensiunile unei coli A4.

Altceva ce trebuie să vă spun e că voiam să aibă un text, dar asta mi-a venit abia după ce am început să lucrez la el, aşa că nu am mai putut imprima mesajul dorit. M-am gândit să îl scriu de mână, dar m-am oprit. Mi s-a zis de multe ori că am un scris urât, cu toate că nu am fost mereu de acord. Scrisul meu diferă de la o stare la alta, dar recunosc că nu e caligrafic. În fine, întrebarea din seara asta e: să îi pun text sau nu?

Dacă răspunsul e "da", sugeraţi în comentarii tipuri de mesaje pe care le-aş putea ataşa tabloului şi modalităţi în care le-aş putea ataşa. Mă gândeam să scriu ceva de tipul "Dare to Dream" sau simplu "Holland", dar nu sunt hotărâtă, aşadar mi-ar prinde bine ajutorul vostru. Ce ziceţi?



P.S. s-ar putea să urmeze şi altele, dar există o mică problemă - am rămas fără hârtie colorată :)

2 comentarii:

Andreea.R spunea...

In primul rand, foarte tare tabloul, love it!
Apoi, apropo de scris, eu as sugera sa lasi Dare to Dream scris poate putin mai la dreapta si fara semnul intrebarii.
Great job anyway ;)

Lexis spunea...

da, semnul intrebarii era pus pentru voi :)) multumesc, ma bucur ca iti place