Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Lumânări sculptate

5 minute. Atât mi-a luat sa mă îndrăgostesc de arta aceasta a sculptării în ceară.

Întotdeauna am iubit emisiunea celor de la Discovery, How it's made. Din păcate, rareori am prins-o la TV, dar azi întâmplător am văzut că începe la ora 19 şi că o să ţină o oră aşa că am deschis rabla mea de televizor şi m-am uitat. Într-o oră au pus ăştia 2 ediţii de How It's Made (spre încântarea mea) şi în a doua ediţie au arătat cum se fac lumânările sculptate.

Acum câteva ore mă gândeam cât de urâtă e lumea noastră, ce urâţi sunt oamenii din ea (nu vă zic prin ce am trecut) şi mă gândeam cum alături de o bicicletă şi o prietenă, am reuşit să uit de aspectul ăsta şi să văd numai ce e frumos. Am reuşit să simt liniştea.

Se pare că cineva acolo sus şi-a dat o palmă peste frunte când a auzit primele mele gânduri şi m-a pus să deschid TV-ul ca să văd ce pot face oamenii, ce pot realiza 2 mâini cu un cuţit şi simplă ceară. Mi se pare incredibil de frumos şi de fiecare dată când o să dau de urâţenia lumii o să mă uit la simple obiecte de artă, cum ar fi o lumânare sculptată sau un tablou făcut din hârtie cu tehnica quilling. Cred că sunt aşa uimită pentru că mi se pare... nu simplu cu sensul de uşor, ci simplu... ca materiale, ca resurse.

Am căutat o jumătate de oră modele şi filmuleţe şi aici mi se termină cuvintele şi vă las să urmăriţi cele 5 minute din How It's Made şi un alt filmuleţ (daţi click aici, pentru că nu îmi permite să îl pun pe blog) cu realizarea unui alt tip de model. Sincer, mă simt mai bine.




P.S. Mi-ar plăcea să învăţ să fac asemenea minunăţii :) sau măcar să am una...

Niciun comentariu: