Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

sâmbătă, 2 octombrie 2010

"Like" it

După cum mulţi dintre voi bine ştiu, mi-am făcut pagină pe Facebook pentru lucrările handmade. Pagina o puteţi găsi aici, iar despre asta am scris pe celalalt blog.

Aşadar, dacă aveţi cont pe Facebook şi sunteţi pasionaţi de orice înseamnă handmade puteţi intra să aruncaţi un ochi. Puteţi da "like" şi puteţi propune subiecte de discuţie, tutoriale sau puteţi invita alţi oameni în această mică comunitate virtuală.

O să vă ţin la curent atât aici, cât şi pe pagina de Fb, dar pe Fb drept să spun există ceva mai multă flexibilitate şi vizibilitate aşa că micile detalii le veţi găsi acolo.

Am mai lucrat la cercei din mărgele şi am mai multe perechi de expus, dar trebuie să fac rost de baterii pentru aparatul foto, aşa că cel mai probabil pozele cu noile perechi o să apară zilele viitoare dacă nu chiar diseară.

Cam atât pentru azi. Nu uitaţi, o să revin cu noi modele de cercei...

Stay tuned.

Niciun comentariu: