Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

marți, 5 octombrie 2010

Copacul vietii

Copacul vietii este acel obiect decorativ, facut din margelute/pietricele si sarma, pe care sigur l-ati vazut in magazine, daca nu chiar ati cumparat sau primit pe post de cadou unul.

Eu una nu mai suport chestiile decorative, din lipsa de spatiu. Am deja o mie de lucruri decorative, de la piramide cu Buddha, Egipt si castelul Bran, pana la porcusori-pusculita. Si poate toate astea ar avea loc prin biblioteca, daca n-am avea o tona de carti. Pana una alta, prefer totusi sa am mai multe carti decat bibelouri. Lucrurile de genul asta sunt foarte frumoase, artistice, daca sunt alese cu gust si plasate in locuri potrivite, nu ultra-aglomerate.

Obiecte decorative am destule, dupa cum ziceam... dar accesoriile nu vor fi niciodata indeajuns pentru mine :D Ca sa nu mai lungesc vorba, am gasit acest tutorial pe care l-am urmarit si dupa care mi-am creat un set nou. In prima faza m-am bosumflat pentru ca mi-a placut foarte mult si eu n-aveam sarma dintr-aceea mai groasa pentru a face cercul de inceput, dar rascolind prin punga de materiale, am gasit sarma cu memorie pentru bratari si pentru ca e dura, rezistenta, a fost substitutul perfect. Cerceii i-am facut eu cum mi-a venit, ca sa se potriveasca frumosului pandantiv. Si acum... tadaadaaam, iata rezultatul...

Niciun comentariu: