Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

vineri, 22 iulie 2011

Magnet sau brosa?

Stiu ca dau foarte rar pe aici. Chiar adineaori am vazut ca ultima postare a fost pe 6 iunie si mi se pare foarte departe, asa ca m-am decis sa mai pun niste poze cu ce am lucrat in ultima vreme. Faza e ca ma bazez mai mult pe pagina de Facebook, e mai usor de scris si de impartasit pareri si poze acolo. Daca vreti sa fiti la curent cu ce fac, cat de cat, mai bine dati un Like paginii. Bratara de mai jos e facuta dupa inspiratie, ce parere aveti? (al doilea pandantiv a fost facut la cerere). Al treilea accesoriu l-am facut pentru mine mai mult, e un trandafir mai maricel si ultima este o floare pe care nu m-am hotarat daca o voi face magnet pentru frigider sau brosa. Ce sugestii imi dati ?






Niciun comentariu: