Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

miercuri, 30 martie 2011

IClay


Din categoria experiment, domnul din imagine (ce nume spuneţi să îi dăm?) a fost confecţionat dintr-un material nou. Am aflat de IClay de la o prietena educatoare. Materialul este non-toxic şi de aceea este recomandat şi copiilor cu vârste mai mici de 8 ani. Deocamdată nu ştiu cum se va "usca", dar există mult mai multe avantaje decât... FIMO la o primă vedere.

În primul rând preţul... Ultimele pacheţele de FIMO le-am luat cu 8 lei-56 de grame din magazin, pe când IClay este mai ieftin (eu l-am luat cu 4.70 borcănelul, dar nu scrie gramajul). Cu IClay se lucrează mult mai uşor, este un material mult mai fin, deşi am întâlnit dificultăţi când a venit timpul să dau gaura pandantivelor pentru za.

Este şi elastic, chiar seamănă cu guma de mestecat şi deci nu se rupe dacă vrei să faci o foaie mai subtire (pentru o petala de floare sa zicem), nu tre sa frămânţi la el până ţi se învineţesc palmele şi nu te murdăreşti pe mâini de la el. Nu trebuie copt... asta cel mai important, se usuca la aer deoarece conţine apă, dar după uscare trebuie ferit de apă ca să nu i se strice forma din câte am înţeles.

Forma de mai sus deja e promisă cuiva, dar să vedem cum iese în final. Ah... şi i-am adăugat şi un basc negru, poza a fost făcută înainte.

Niciun comentariu: