Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

marți, 15 februarie 2011

Gufo

In cazul in care nu ma urmariti pe Facebook... o sa va spun povestea si aici.

Zilele trecute, in lipsa de inspiratie, am cautat pe internet tutoriale pentru accesorii din FIMO. Imi place mult mai mult sa lucrez cu FIMO decat cu margelele. Cred ca FIMO mi se potriveste mai bine, desi, recunosc, la inceput nu imi ieseau foarte bine. Na, omul invata cat traieste. Adaug si ca mi se par mult mai originale lucrurile facute din pasta... bine, depinde de fiecare, am vazut lucrari superbe facute si din seed beads... problema e ca eu nu as fi in stare sa fac ceva extraordinar de complex numai din margele, imaginatia mea dezvolta mai multe modele care se fac remarcate din pasta. Anyways... Tutuorialul este acesta: http://www.youtube.com/watch?v=QyttpDjHw5w

Si rezultatul meu este acesta...


Am incercat sa il personalizez, bufnitelor le-am facut guri si sunt altfel proportionate... Am stat cu inima stransa cand le-am copt... tot nu stiu cat sa le tin ca sa se faca fix cat trebuie asa ca am estimat. Pana la urma au fost un succes - nici nu se rup, nici nu sunt arse! Yey! Poza de deasupra este facuta inainte de coacere, in faza finala au atasate tortite, normal...

p.s. tutorialul pare a fi in italiana, am inteles destul de bine ce spune gagica in el si mai nou m-am indragostit de cuvantul asta "gufo", adica "bufnita"...

Niciun comentariu: