Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

duminică, 20 iunie 2010

My first handmade quilled card

Am vazut mai demult pe unul dintre bloguri de handmade pe care le urmaresc, un tutorial cu tehnica quilling. Prima oara nu mi s-a parut cine stie ce, aveam impresia ca sunt foarte fragile felicitarile facute din hartie. La o saptamana-doua, intru pe blogul lui InnOcente si vad ca si ea s-a apucat de quilling. Am ramas pe ganduri, mi-a placut ce a realizat, dar ma intrebam iar daca nu sunt prea fragile formele astea din hartie. Lunea trecuta am iesit din sesiune, dar am intrat in curatenie asa ca nu am apucat sa incerc. Azi, duminica, am reusit sa gasesc timp sa ma relaxez si am ales sa incerc si eu sa fac o felicitare, lasand la o parte pentru cateva ore margelele si accesoriile. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut mult sa lucrez la felicitare, cu atat mai mult cu cat am avut toate cele necesare : hartie alba, colorata, o scobitoare si adeziv- Picatura. Am avut eu probleme cu Picatura cand a venit vorba de cerceii din fimo, dar hartia o lipeste in cateva secunde si uneori si degetele mele cu ea. Am lucrat vreo 2 ore si intr-adevar mai mult timp ia taiatul hartiei, cred ca un paper shredder ar fi foarte util. Probabil cei care sunt pasionati cu adevarat de asa ceva au si paper shredder.

Contrar asteptarilor, felicitarea e in final destul de rezistenta. Singurele lucruri care nu imi plac sunt faptul ca lipiciul se vede pe spatele cartonului, adica in interiorul felicitarii, si ca hartia alba e mai mult gri de la creionul cu care am trasat liniile inainte sa tai. Bineinteles, astea sunt aspecte care au o solutie - gasesc alt lipici si poate alt mod de a taia hartia. In rest, pentru o prima tentativa, sunt foarte multumita si cu siguranta o sa mai fac, am niste modele in minte foarte dragute. Daca aveti intrebari despre orice contactati-ma la G_Lexis2005@yahoo.com. Tutoriale gasiti cautand pe Google - "quilling", tot asa am gasit de altfel si foarte multe modele, se pare ca e o tehnica foarte folosita si indragita.

Am zis ca si mie mi-ar placea sa primesc asa ceva cand am vazut prima oara despre ce e vorba, mi se pare ceva foarte special, e o felicitare unicat realizata cu multa munca si inca un aspect pozitiv ar fi faptul ca e facuta 100% din materiale reciclabile.


Niciun comentariu: