Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

duminică, 27 iunie 2010

Cercei din hartie

Am vazut un tutorial, l-am adaptat si uite ce a iesit....




Diferentele sunt urmatoarele:
- nu am folosit hartie cartonata, ci normala, colorata (abia acum am vazut ca asta scria)
- au iesit mai mari, pentru ca fiind noua in domeniul quilling nu sunt prea priceputa la apreciat dimensiunile
- interiorul nu l-am pictat si nici nu am dat intreaga floare cu lac (poate ar fi trebuit, dar a fost doar o pereche de test)
- din cauza ca au iesit mai mari nu am putut folosit o za simpla, asa ca am indoit eu o sarma formand o za ovala pe care am agatat alta za mai mica si apoi tortita

Voua cum vi se par?

Un comentariu:

Andra Marasteanu spunea...

Sunt chiar simpatici! Felicitari! Mai astept cercelusi din hartie! Spor!