Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

joi, 1 aprilie 2010

Paste fericit tuturor!

În ultima vreme nu am mai creat ori postat pe aici nimic... asta pentru ca am avut ceva probleme şi nu am avut timpul necesar. De fapt, nici nu am avut ce să mai postez dat fiind faptul ca m-am oprit din creat cercei. Nu m-am oprit pentru ca nu mi-ar mai plăcea, dimpotrivă, îmi place tot mai mult în continuare, însă am rămas cu o grămadă de accesorii, nu prea mai am unde sa le pun... Ce-i drept, nici nu m-am agitat să le vând, dar mă rog... Până una alta, mi-am făcut nişte cărţi de vizită, m-a ajutat un prieten şi sunt foarte drăguţe...

Logo-ul este în partea stângă a ecranului şi normal, se regăseşte şi pe cărţile de vizită. Luna asta am descoperit blogul ADArt pe care am început să îl iubesc şi de acolo tot ce e în blogrollul ei m-a ajutat să mai înţeleg cum sunt realizate nişte cane-uri.

Încep să îmi doresc din ce în ce mai mult o maşină de paste, dar n-am nici fondurile suficiente, nici voinţa suficient de mare ca să îmi caut.

De fiecare dată când ajung acasă după amiaza îmi zic că mă apuc de lucru pentru facultate. Truth be told? Niciodată nu fac asta. Bineînţeles, "niciodată" va fi "în curând", dar până atunci mai trece ceva timp. Trebuie să existe şi prostu' care intră în panică pe ultima sută de metri şi semestrul ăsta nu fac excepţie, dar până la urmă ştiu că totul se termină cu bine. Până la urmă pe ultima sută de metri e mai bine decât deloc.

Paşte fericit şi spor la creat!

Niciun comentariu: