Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

joi, 22 aprilie 2010

Dupa munca si rasplata

Sunt o fana convinsa a bratarilor din margelute de 2mm pe care le gasesti la Universitate, la vanzatorii ambulanti. Sunt perfect facute si uite ca m-a batut gandul sa ma apuc si eu de asa ceva, mai ales ca am o rola de elastic foarte subtire cu care nu prea am idee ce sa fac. Eh, poveste lunga aici. Am incercat si eu cu margelute de 2mm, insa nu am reusit pentru ca nu am avut un ac suficient de subtire. Si m-am chinuit fara ac, dar nu a iesit mare lucru. Am luat-o de la capat azi cu margelute mai mari, de 3,6mm si cu un ac normal. Sunt foarte incantata de ce a iesit, numai ca mi-a luat jumatate de zi.... dar macar a iesit! Cand ceva imi iese, e bine, nu conteaza cat de mult imi ia sa ajung pana acolo. Sper sa va placa si voua.
P.S. Aici e tutorialul dupa care am realizat bratara




Niciun comentariu: