Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

joi, 6 septembrie 2012

Catalog de toamnă!

După o lungă perioadă de absentare, iată că mă reîntorc cu o surpriză pentru voi!

În general nu îmi place vara, așa că venirea toamnei nu poate fi decât o binecuvântare pentru mine. Toamna s-au născut oameni importanți din viața mea, toamna am început școala prima oară, dar nu numai.

Anotimpul ăsta are pur și simplu un aer frumos, colorat, dinspre cald spre rece și în plus, cel mai important e că ne putem scoate eșarfele și șalurile la purtat, paltonașele subțiri care-s gata să înfrunte apusuri noi de soare, cu un cer din ce în ce mai colorat.



Și dacă la mine se întâmplă lucruri frumoase toamna, am zis să se întâmple și la voi. Am revenit cu o colecție dedicată acestui anotimp al frunzelor, umbrelelor și cărților pentru școală :) În filmulețul de mai jos găsiți peste 40 de perechi de cercei unicate.

O să merg pe sistemul primul venit, primul servit! Adică nu voi reface modelele la cerere. Este disponibilă o singură pereche din fiecare model (asta și pentru că multe dintre modele sunt făcute prin amestec de culori și e destul de greu să ajungi la aceeași nuanță). Pozele le veți găsi și pe pagina de Facebook, așa că vă invit să dați Like și să urmăriți activitatea noastră și acolo.

Câteva dintre perechi sunt făcute și cu o nouă tehnică (cu sare) și-s tare mândră de rezultat.

Cine dorește să facă o comandă mă poate contacta pe Twitter și e-mail la G_Lexis2005@yahoo.com (NU YM) Menționez și că predarea produselor se face personal în București, așa că trebuie să stați aici sau să aveți pe cineva prin care să le puteți ridica.

Preț: 10 lei/pereche



Orice feedback constructiv este bine venit așa că apreciem dacă lăsați mai jos un comentariu să ne spuneți cum vi se pare noul catalog.

Niciun comentariu: