Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

luni, 5 iulie 2010

Another card with a story

Felicitarea de azi are mai multe puncte de inspiratie. Prima oara am observat sablonul pe care l-am cumparat asta iarna, pentru care m-am udat la picioare, pentru ca aveam ghetele dezlipite -ghete noi noute aproape, luate din propriul salariu si pe care le-am injurat cat am putut de mult aproape de fiecare data cand le-am incaltat- si zapada incepuse sa se topeasca si ploua in prostie. Am cumparat atunci doua sabloane de la librarie: unul cu diverse animalute (mai mult domestice: iepure, catel, pisica, gaina, samd) si altul mai mare, cu animale marine (steluta de mare, calut de mare, caracatita, etc). La momentul respectiv nu le-am gasit o utilitate, am crezut ca ma vor ajuta la taiat pasta FIMO, la facut cercei, etc, dar nu m-au ajutat. De fapt, abia am reusit sa fac o forma de lut dupa un animalut din sablon, dar cam atat.

Al doilea punct de inspiratie a fost zodia in care suntem - rac.

Al treilea punct de inspiratie e cartea pe care o citesc - "Olivia Joules si imaginatia hiperactiva" in care personajul principal- Olivia, face scufundari si e pasionata de viata submarina.

So, anyway... pana la urma asta a iesit, enjoy it, have fun with it... cause I sure did.


Niciun comentariu: