Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

duminică, 7 februarie 2010

Cadou de Valentine's Day: concurs!

Acesta e un concurs ce are ca premiu orice produs (unul singur) de pe acest blog care nu se află la categoria vândut, rezervat sau la comandă. Se adresează atât femeilor cât şi bărbaţilor care doresc să ofere un cadou unicat femeilor din viaţa lor.

Ce tre să fac?
Să îmi trimiţi o melodie, cea care îţi place ţie cel mai mult, care ţi se pare ţie cea mai profundă, care poate mişca pe oricine... trimiţi link aici, pe blogspot, prin comentariu, pe mail/mess (G_Lexis2005@yahoo.com) sau pe contul de Twitter la http://twitter.com/Lexis23

Concursul se desfăşoară între: 6 februarie şi 13 februarie.

Atentie! Trebuie să vă lăsaţi numele adevărat şi o adresa de mail sau ceva pentru a putea fi contactaţi dacă câştigaţi. În cazul melodiilor care se repetă, nu se va lua în considerare decât prima persoană care a dat linkul. Oricum veţi fi anunţaţi şi vi se va sugera să daţi link către o altă melodie.

Baftă!

2 comentarii:

Andreea.R spunea...

Concuuuurs! Particip si eu cu o melodie care imi place foarte mult si cred ca niciun om cu macar jumatate de suflet nu ii poate ramane indiferent. Bette Midler - The Rose http://www.youtube.com/watch?v=Mht0Bzm_Cgs&feature=related

P.S. N-am vazut niciun "disclaimer" unde sa scrie ca familia sau prietenii persoanei care a initiat concursul nu pot participa, asa ca here I am. :D

Lexis spunea...

ihi, bine ai venit in concurs :D